Beste gast,

Tijdens ons vaarzeizoen -tussen 1 april en 31 oktober-  bent u van harte welkom in de haven van watersportvereniging Maas en Waal in Heumen. U kunt gebruik maken van de mogelijkheid om met uw boot hier te overnachten.

Afmeren:
U kunt uw boot in eerste instantie afmeren aan de gastensteigers (naast de botenhelling).  Neem z.s.m. telefonisch contact op met de havenmeester voor nadere instructies, tel: 06-1927 3922.

haven03-1

Liggeld:
Het tarief voor een passantenplaats bedraagt € 1,50 per meter bootlengte per overnachting. Informatie over de betaling treft u naast de ingang van het clubhuis aan.

Voorzieningen:
Het clubhuis is -met code- de hele dag toeganklijk geopend. Er is alleen bediening op zondagmiddag.

In het clubhuis vindt u toiletten wc  en een douche. Het tarief voor de douche is een munt van € 0,50. Aan de oostzijde van het clubgebouw is buiten een afwasplaats (geen warm water). Uw huisvuil kunt u kwijt in de vuilcontainer.

Heumen:
Het dorp Heumen bevindt zich op ca 1 km afstand. Er is een cafetaria. Heeft u vragen dan kunt u contact opnemen met de havenmeester, tel: 06-19273922 (NB: belt u dit nummer NIET voor aanvragen van een ligplaats voor langere duur of gebruik van de helling: beide zijn namelijk niet beschikbaar!)

Zie ook hier: contactgegevens. Wij wensen u een prettig verblijf in onze haven.