Zeilersagenda  2024

Onderlinge zeilwedstrijden op:

• zondag 21 april: tevens opening vaarseizoen met vooraf zeilers overleg om 12.30 uur
  • zondag 26 mei
  • zaterdag 22 juni = VERENIGINGSDAG
  • zondag 21 juli
  • zondag  1 september
  • zondag 15 september
  • zondag 13 oktober

We continueren het systeem van wedstrijd-adoptatie. De verdeling van taken en planning hiervan stellen we vast op het zeilersoverleg van 21 april. De wedstrijdcommissie (Joep e/o Maarten) is altijd beschikbaar voor ondersteuning. De dagorganisatoren zorgen naast de organisatie ook voor een verslagje en mooie foto’s van de wedstijd voor op de site.

• Tijdstip: Uitgangspunt blijft elke keer 13.00 briefing; 14.00 uur start. Als er ‘smiddags slecht weer verwacht wordt of juist grote drukte vanwege warm weer, dan besluiten de wedstrijdorganisatoren of de wedstrijd eventueel naar de ochtend verschoven wordt (dit wordt tijdig via app doorgegeven)
  • Bij navraag laten deelnemers weten geen behoefte te hebben aan precieze tijdbepaling met doormeting van SW-handicap. Als een wedstrijd afgelast wordt, schuift hij in principe gewoon een week door (1e voorbeeld: 23 wordt 30 april)

Samen varen op de woensdagavonden? Afspraak: als we - buiten de wedstrijden om - zin hebben om samen te zeilen, zouden we dat op woensdagavonden kunnen doen (NB niet op de geplande  werkavonden). Als iemand samen op pad wil, kondigt hij/zij dat aan via de zeilers-app.