Beste wensen, online quiz en nieuwsbrief

Geplaatst op 22-12-2020  -  Categorie: Algemeen

Het buitengewone jaar loopt ten einde en we zien allemaal uit naar normale omstandigheden, ook binnen onze watersportvereniging. We zullen het komende jaar helaas niet kunnen openen met de traditionele nieuwjaarsborrel en daarmee missen we een samenkomen waar de meesten van ons jaarlijks naar uitzien omdat het altijd zo gezellig is en aangenaam warm om iedereen, midden in het winterreces, waar eens te ontmoeten.

Maar we hebben een passend alternatief gevonden! Op vrijdag 8 januari aanstaande houden wij een digitale quiz, met alle ruimte om samen en gezamenlijk het glas te heffen en plezier te beleven aan een bijzonder mooie quiz, die geheel gewijd is aan onze vereniging en de watersport!

Bij deze nodig ik, namens het bestuur, iedereen van harte uit om deel te nemen aan deze bijzondere samenkomst op vrijdag 8 januari 2021. Om deel te nemen moet je je wel inschrijven, zodat wij een link en instructies kunnen sturen.

Inschrijven per e-mail naar netnemeneve.[antispam].@wsvmaasenwaal.nl graag uiterlijk 3 januari.

Klik hier voor de Nieuwsbrief van december 2020.

Tot slot wens ik, mede namens mijn medebestuurders, iedereen prettige kerstdagen en een gezond en gelukkig 2021 toe!

Maarten Verlinden, voorzitter