Ledenvergadering en Lieren dit najaar

Geplaatst op 04-10-2020  -  Categorie: Algemeen

Het bestuur vraag aandacht voor de volgende zaken:

•        De geplande ledenvergadering op vrijdagavond 30 oktober gaat door en wordt gehouden in gemeenschapshuis De Terp in Heumen. Er hebben zich, inclusief het bestuur, 28 leden en aspiranten ingeschreven. De mensen die zich hebben ingeschreven zijn uiteraard van harte welkom. Uiterlijk 19 oktober wordt de agenda met de nodige bescheiden aan alle leden en aspiranten gemaild.

•        Omwille van de aangescherpte Covid19-maatregelen gaat, tot nader order, het clubhuis weer dicht. De toiletten blijven bereikbaar en we vragen nadrukkelijk om zorgvuldig de regels in acht te nemen bij gebruik van het toilet. Er zal op de toegangsdeur een bord hangen om aan te geven of het toilet vrij of bezet is. Verder gebruik van ons clubhuis is niet toegestaan. De bardiensten zijn uiteraard voorlopig van de baan.

•        De inschrijving voor het lieren is geopend vanaf 1 september tot 8 oktober. Woensdag (7 oktober) sluit dus de inschrijving. Zonder inschrijving wordt er niet gelierd en zal de boot komende winter elders gestald moeten worden.

•        De indeling voor de winterstalling is aan iedereen per mail toegestuurd

•        De laatste zeilwedstrijd staat gepland op zondag 11 oktober. Gerard Klees verzorgt deze wedstrijd en het belooft (zoals gebruikelijk) weer een gezellige middag te worden. Nadere informatie via de zeilersapp. Mag ik erop wijzen dat er (bijna altijd!) binnen een week foto’s en een verslag op de site staan. Je vindt deze verslagen onder de knop ’zeilen’ en ’verslagen’!

Succes met het winterklaar maken van de boot!

Hartelijke groet, mede namens het bestuur,

Maarten Verlinden, secretaris