Lieren en Winterstalling

Geplaatst op 02-10-2017  -  Categorie: Algemeen

Huurovereenkomst Winterstalling

Omwille van de verzekering moet het huurcontract van de winterstallingsplaats volledig ingevuld en ondertekend zijn. Het formulier staat onder aan de pagina  Winterstallingop de site , dit  kan gedownload worden. Mocht het om welke reden dan ook niet mogelijk zijn om dit formulier in te vullen, neem dan contact op met de coördinator  lier Lambert Heijnen (06-26326463). Het formulier wat vorig jaar is ingevuld is nu niet meer geldig. Het formulier wat dit jaar wordt ingevuld blijft (tot nader order) wel geldig.

Leden die de boot er zelf uithalen, maar de boot wel stallen op het terrein moeten ook een formulier inleveren!

Alleen als het volledig ingevulde formulier is ingeleverd zal de lierbaas de boot uit het water lieren.

Verzoek tot inschrijven lieren najaar 2017

• Lieren en inschrijven
  • Ga naar de site en log in op het Ledenmenu.
  • Ga naar ‘haven en terrein’.
  • Kies ’lieren en inschrijven’.
  • Volg de instructie.

Het is de bedoeling dat je zelf voor assistentie zorgt; daarnaast is het een goede gewoonte om (minimaal) de boot die voor en na jouw boot wordt gelierd en verreden, te helpen.

Bij onduidelijkheid altijd contact opnemen met Lambert Heijnen.

Met vriendelijke groet namens het bestuur,

Maarten Verlinden, secretaris