Verenigingsdag verplaatst naar zaterdag 6 juli 2019

Geplaatst op 16-05-2019  -  Categorie: Algemeen

In de zomerprogrammering is de Verenigingsdag gepland op 15 juni. Deze datum wordt gewijzigd !

Het toeval wil dat de zeilwedstrijden om de Kraaijenberg Cup, waaraan verschillende leden van onze vereniging deelnemen, op dezelfde dag worden gehouden. Bovendien is het om programmatische redenen prettig om de datum te verplaatsen.

Na overleg in het bestuur is daarom besloten de Verenigingsdag dit jaar te houden op zaterdag 6 juli 2019. Het programma met aanmeldingsmogelijkheid van deze dag wordt binnenkort naar alle leden verzonden. We verzoeken jullie alvast zaterdag 6 juli vrij te houden in de agenda.

Als gevolg van deze verschuiving wordt de 3e onderlinge zeilwedstrijd van 15 juni ingevuld met een deelname aan de Kraaijenberg Cup.

Tijdens de Verenigingsdag op 6 juli zal dan de 4e onderlinge zeilwedstrijd plaatsvinden. De onderlinge zeilwedstrijd op 14 juli komt dan te vervallen.

Excuses dat de zomerprogrammering hierdoor wordt gewijzigd, maar voortschrijdend inzicht leidt soms tot noodzakelijke wijzigingen.

Met vriendelijke groet,  John Spierings,  Commissaris Evenementen