Vanwege het Coronavirus zijn bijna alle activiteiten opgeschort, maar er is ook goed nieuws !

Geplaatst op 15-03-2020  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Maurits van Ravesteyn

Gezien alle ontwikkelingen rondom het Coronavirus en het regeringsbeleid zijn alle verenigingsactiviteiten opgeschort, in elk geval t/m 6 april.

• De algemene ledenvergadering is voorlopig verzet naar 24 april,
  • De geplande werkdag gaat niet door, zodra er groen licht komt zullen we hierover berichten,
  • De eerste lierdag is opgeschort en zal ook opnieuw vastgesteld worden,
  • Tot nader order wordt het clubhuis en terras niet gebruikt. Het is alleen toegestaan het toilet te gebruiken. Solo werken aan de eigen boot is toegestaan, maar we verwachten van iedereen op het terrein sociale onthouding  en de voorgeschreven anderhalve meter afstand bewaard,

• Er zal voorlopig geen water en elektriciteit op de steigers zijn.

We hopen dat iedereen zich aan deze afspraken houdt en zien er naar uit om elkaar na deze vervelende periode in goede gezondheid  in de haven weer te zien!

Er is ook goed nieuws:

• Vanaf 1 april is het wel toegestaan om een open boot (max 6.50 m) in het water te laten met eigen middelen (auto /trailer) en af te meren in je box.  Doe dit alleen als je hiermee eerder ervaring hebt opgedaan (alles op eigen risico!)
  • Een vers exemplaar van ons clubblad De Binnenloper ligt voor je klaar in het clubhuis om mee te nemen, veel leesplezier!

Neem voor eventuele vragen s.v.p. contact op met het bestuur