Mededelingen vanuit het bestuur

Geplaatst op 28-04-2018  -  Categorie: Algemeen

Wij zij als bestuur blij dat er een havenmeestercommissie gevormd is. Deze havenmeesters gaan een belangrijk deel van het werk uitvoeren, wat tot voor kort werd gedaan door de havencommissaris.

• De nieuwe havenmeesters zijn: Leo van Oss, Hemmie van de Scheur, Gerrit Ducroix, Maarten Scherpenhuyzen en Jaap Mulders. Bas ter Steege stuurt, als havencommissaris, deze commissie aan. Voor de leden zijn deze mensen het aanspreekpunt voor havenzaken en zij zullen in de toekomst ieder specifieke taken op zich nemen.
  •  De werkavond van aanstaande woensdag gaat niet door. De werkavond van 6 juni zal wel doorgaan.
  • Alle eigenaren van boten op de wal.... alle de boten (vanuit de winterstalling) dienen uiterlijk 1 juni in het water te liggen.

Onze zoektocht naar een nieuwe voorzitter heeft nog geen resultaat opgeleverd. Wij doen nogmaals een dringend beroep op alle leden

Tot slot: de afstandbediening van de zonneluifel ( een wit exemplaar) is afgelopen weekend verdwenen. Als iemand dit ding per ongeluk als zijn telefoon heeft aangezien en mee heeft genomen; graag retour clubhuis!

Mede namens het bestuur wens ik voor iedereeen  een goed seizoen!

Met vriendelijke groet,

Maarten Verlinden