Onderlinge zeilwedstrijden

Geplaatst op 15-04-2017  -  Categorie: Algemeen

Beste zeiler van Maas en Waal,

Met dit weer kom je niet bepaald in de stemming; daarom maar een mailtje om je eraan te herinnneren dat we binnenkort weer het water op gaan om een gezellige onderlinge wedstrijd te varen.

De data van de wedstrijden staan in het nieuwe zomerprogramma (op de site en achter op de nieuwe Binnenloper en die staat in het clubhuis).

Zoals bekend willen wij het genoegen van de organisatie spreiden over de (vaste) deelnemers. Afgelopen jaar zijn er zo, met succes en wederzijds genoegen, twee wedstrijden door enkelen van jullie gerealiseerd. Ook dit jaar willen we het zo doen en vragen je daarom om een wedstrijd, eventueel samen met iemand anders, te organiseren. Een leidraad bij deze organisatie staaat in de nieuwe Binnenloper.

De eerste wedstrijd (23-4) en de Verenigingsdagwedstrijden organisren wij. De overige wedstrijden zijn nog zonder organisatie. Zouden jullie ons  per mail kunnen laten weten elke wedstrijd jij/jullie voor je rekening wil(len) nemen?

Namens de wedstrijdcommissie,

Maarten