ONLINE Algemene Ledenvergadering vrijdag 19 nov 2021

Geplaatst op 10-11-2021  -  Categorie: Algemeen

Op vrijdagavond 19 november 2021, aanvang 20.00 uur, zal een digitale Algemene Ledenvergadering worden gehouden. Voor de deelname en aanmelding stuur je uiterlijk 16 nov een bericht naar de secretaris: 21toobqc.[antispam].@outlook.com

Voor de agenda en vergaderstukken klik je op de volgende link: https://wsvmaasenwaal-site.e-captain.nl/stukken-voor-alv

Vanwege de oplopende besmettingscijfers van COVID 19 en het gegeven dat onze kantine onvoldoende ventilatie heeft, heeft het bestuur gekozen voor een veilige digitale vergadering met behulp van het Microsoft Teams programma vanuit ieders eigen privélocatie. Voor alle duidelijkheid: Het heeft op vrijdagavond 19 november 2021 geen zin om naar ons clubhuis te komen.

Om deel te kunnen nemen kunnen leden en aspirant-leden zich voor woensdag 17 november 2021 per mail aanmelden bij onze secretaris op 21toobqc.[antispam].@outlook.com

Na aanmelding ontvangt elke deelnemer de uitnodiging en de link naar hetprogramma Teams op zijn of haar emailadres waarmee hij of zij ook aan de vergadering zal deelnemen. Voorts zal ook een instructie voor het gebruik van het programma worden meegestuurd.

Tenslotte, bij het winterklaar maken van onze jachthaven zijn alle grijplijnen tussen steigers en meerpalen en de landvasten aan de steigers verwijderd en in de bak bij het mastenrek gelegd. Alle rechtmatige eigenaren worden verzocht hun eigendommen uit deze bak te halen! Overblijvende lijnen zullen worden weggegooid.

Met vriendelijke groet,

namens het bestuur,