Online bijeenkomst zondagmiddag 9 januari

Geplaatst op 19-12-2021  -  Categorie: Algemeen

Vanwege de Coronarichtlijnen en -beperkingen kunnen we helaas geen fysieke winter-bijeenkomsten organiseren. Er is wel een online bijeenkomst op zondagmiddag 9 januari vanaf 16.00 uur.

Deze online bijeenkomst staat in het teken van het afscheid van het schip van Gijs van de Wijgaert. Hij voer in het vroege voorjaar van 2021 zijn schip voor de nieuwe eigenaar van Heumen naar Giethoorn. Daar was een kleine bemanning bij betrokken en een aantal andere leden van de vereniging. Van deze reis is een beeldverslag gemaakt door Sjef Heijnen op basis van diverse  foto’s en filmpjes. Tijdens onze bijeenkomst, die we verzorgen met ‘’Microsoft Teams’’, komt natuurlijk Gijs aan het woord, daarnaast zijn ook anderen welkom om hun bijdrage te leveren. Elk lid kan met PC, laptop, tablet of smartphone deelnemen.

Kortom: op zondagmiddag 9 januari komt er in de plaats van de nieuwjaarsborrel via internet een beeldverslag van de ‘delivery T’ADORE’ met commentaar en verhalen van verschillende betrokkenen.  Heb je belangstelling om deel te nemen? Stuur dan voor 1 januari een bericht met je mailadres naar: netnemeneve.[antispam].@wsvmaasenwaal.nl

Alle belangstellenden ontvangen in de eerste week van januari van ons een berichtje met de inlog en instructies. Mocht je ondersteuning nodig hebben, laat het ons weten, dan overleggen we over het inzetten van hiervan.

Vr gr

Kees Boot, secretaris