Uitnodiging ledenvergadering en meer

Geplaatst op 24-09-2020  -  Categorie: Algemeen
  • De geplande ledenvergadering op vrijdagavond 30 oktober gaat door en wordt gehouden in gemeenschapshuis De Terp in Heumen. Jullie krijgen uiterlijk 19 oktober de uitnodiging met de nodige bescheiden.
  • Omdat de ruimte beperkt is en wij ons strikt willen houden aan de anderhalvemeterregel is het nodig dat leden die de ALV willen bijwonen zich inschrijven. Inschrijven kan tot uiterlijk 1 oktober 2020 door een mail te sturen naar siraterces.[antispam].@wsvmaasenwaal.nl
  • De inschrijving voor het lieren is geopend vanaf 1 september tot de dag voor de eerste lierdienst. Iedereen dient zich op een lierplek ingeschreven te hebben voor de eerste lierdag. Zonder inschrijving wordt er niet gelierd en zul je de boot komende winter elders moeten onderbrengen! Hieronder voor het gemak de tekst van onze site.
  • De container op het terrein is niet bedoeld voor afval van leden. Graag het afval van de

Hartelijke groet, mede namens het bestuur,

Maarten Verlinden, secretaris