Werkavond week vervroegd & update Verenigingsdag; Zeilers vroeger uit de veren!

Geplaatst op 17-08-2022  -  Categorie: Algemeen

Veel (aspirant)leden hebben zich al aangemeld voor onze jaarlijkse Verenigingsdag op zaterdag 3 september a.s. Met wat goede wil van de deelnemers en een beetje hulp van de weergoden belooft het een leuke dag te worden!

De voorbereidingen van het programma verlopen prima dankzij de inzet van (aspirant)leden die betrokken zijn bij de organisatie.

• Bij deze nog een laatste oproep en mogelijkheid om in te schrijven voor de Verenigingsdag. Gebruik s.v.p. bijgaand inschrijfformulier en stuur het ingevulde formulier naar netnemeneve.[antispam].@wsvmaasenwaal.nl Let op! De inschrijving sluit zondag 21 augustus 2022 definitief.
  • Voor de deelnemers aan de zeilwedstrijd op 3 september2022: De briefing in ons clubhuis met koffie of thee wordt vervroegd naar 09.30 uur. In verband met het drukke scheepvaartverkeer op de Maas zal de zeilwedstrijd op de Kraaijenbergse Plassen worden gehouden.
  • De voor de eerste woensdag in september 2022 geplande werkavond zal worden vervroegd naar woensdagavond 31 augustus 2023 aanvang 18.30 uur. De werkavond zal worden ingezet voor voorbereiding van de verenigingsdag (met name opbouw tent en terras).

Met vriendelijke groet namens de organiserende werkgroep,

Maurits van Ravesteyn