Verenigingsdag 3 juni 2023

Geplaatst op 04-06-2023  -  Categorie: Algemeen

Op deze zonovergoten dag met ruim 90 deelnemers hebben we kunnen genieten van grote- en ook heel kleine boten; Watersport op z'n best. Op de pagina met verslagen van zeilwedstrijden staat een uitgebreid verslag van Sjef. De afbeelding hiernaast toont volwassenen die racen om de beste postie. Dat bleek niet voor iedereen een makkie bij dit lekkere windje... Voor twee pechvogels: een nat pak en ook een afgebroken roer. Het deerde hen niet.

De puzzeltocht leverde veel stof tot nadenken, rekenen, precisie varen, meten en nauwkeurig observeren. Niemand heeft een ingevuld formulier zonder fouten kunnen inleveren. Toch was er een winnaar, schipper Hemmie noteerde  met zijn crew de beste overall resultaten.  Deze dag leverde bovendien ook nog een clublied op ! Ben benieuwd of we dat nog eens goed ten gehore kunnen brengen. Onze horecagroep leverde opnieuw een topprestatie met twee maal een buffet, lekker koud bier en een passende aankleding, heel sfeervol.

Het kan niet vaak genoeg geschreven worden: zo'n dag staat of valt met heel veel vrijwillige inzet van de leden.

Op deze plaats wil ik iedereen hiervoor bedanken.

vr gr  Maurits van Ravesteyn