Jaarlijkse Verenigingsdag op 3 juni a.s. / extra werkdag / Binnenloper

Geplaatst op 26-04-2023  -  Categorie: Algemeen

Voor onze jaarlijkse Verenigingsdag zijn de voorbereidingen in volle gang. Vanuit onze haven organiseren we verschillende activiteiten voor zeilers en motorbootvaarders . Natuurlijk is er ook ruimte voor gezelligheid met heerlijk eten en drinken. We hopen en verwachten veel deelnemers op deze feestelijke dag met verschillende activiteiten en ontmoetingen op- en rondom het water. Alle (aspirant-) leden en donateurs zijn met hun gezinsleden welkom.

Programma:
  9.30 uur Zeilers: briefing en aansluitend zeilwedstrijd
12.00 uur Welkomstwoord, dagopening en lunch
13.30 uur Puzzeltocht Motorboten & Optimisten op de Kraaij
16.30 uur Muzikaal Intermezzo op het terras
18.00 uur Borrel en maaltijdbuffet
22.00 uur Sluiting v.d. bar
De kerngroep die de voorbereiding op zich heeft genomen bestaat uit:
Marleen, Silvia, Elsemiek, Ingrid en Maurits
Hieronder het aanmeldformulier. Graag volledig invullen.

• Inschrijven graag z.s.m. Dit kan digitaal tot uiterlijk 21 mei klik hiervoor op de link: https://forms.gle/yTuPfksFGrhrsigi9
  • Ter voorbereiding van deze dag gaan we op woensdagavond 31 mei vanaf 18.30 uur tijdens een extra werkavond alles gereed maken, vele handen maken het werk licht!

N.B. In het clubhuis ligt voor iedereen een exemplaar klaar van De Binnenloper 2023. Hierin vind je ons jaarprogramma, alle contactpersonen, veel verhalen en foto’s.  Haal ‘m op,  lees en geniet ervan!