Water zakt gestaag: geduld is nog nodig!

Geplaatst op 20-07-2021  -  Categorie: Algemeen

Het bestuur vraag aan de leden om geduld, alvorens met schepen terug te kunnen keren moet er nog veel werk verzet worden.

Zodra het haventerrein toegankelijk is wordt dit via een mailbericht kenbaar gemaakt.

Nu het water aan het zakken is kunnen we nog niet direct terugkeren op het haventerrein. De toegangsweg is door de gemeente ook nog niet vrijgegeven.

De Havengroep heeft een actieplan terugkeer na HW gemaakt dat in fases uitgevoerd gaat worden.

Voor dat de leden terug kunnen keren met de schepen moet er heel veel werk verzet worden op het terrein, zoals het schoonspuiten van het hele terrein, de werkplaats,  het clubhuis en ook de steigers.  Ook zullen alle technische voorzieningen weer met zorg gedroogd en gecheckt worden alvorens veilig te kunnen te kunnen functioneren. Alle gedemonteerde onderdelen zullen weer opnieuw gemonteerd moeten worden. Het clubhuis ingericht etc. etc.

Heb je tijd en wil je helpen meld je dan svp bij het bestuur of de havencommissie.

Voorlopig moet jet het even doen met deze bijzondere foto van Ton Gelsing, dank daarvoor!