Winterprogramma 2023-2024

Geplaatst op 05-11-2023  -  Categorie: Algemeen

Het Winterprogramma staat in de steigers. Naast de gebruikelijke kerst- en nieuwjaarsborrel is er om de andere week een activiteit met ook openstelling van de bar. Over de details van de onderdelen zullen we geregeld via de info-app van Maas&Waal informatie delen. De aanvangstijd van de activiteiten is 15.00 uur.  Zie hier het overzicht: Winterprogramma M&W

De najaarswerkdag op zaterdag 4 november 2023 gaat niet door, deze is wegens weersomstandigheden verschoven naar zaterdag 11 november 2023.

De najaarswerkdag staat dit jaar in de eerste plaats in het teken van het dichtgooien van de deze week in de taluds van onze haven gefreesde en gegraven sleuven voor elektra- en wifikabels. De taluds bestaan uit rivierklei dat bij hevige regenval vanwege de gladheid nauwelijks begaanbaar zijn. De natte klei is voorts nauwelijks terug te gooien in de sleuven.

Alle inschrijvingen voor 4 november gelden ook voor de nu op 11 november te plannen vervangende werkdag. (Aspirant)leden die op 11 november verhinderd zijn worden gevraagd zich per mail bij secretaris Kees Boot (cqboot12@outlook.com) af te melden.

(Aspirant)leden die zich nog voor de vervangende werkdag op 11 november willen inschrijven kunnen dit doen op onze website www.wsvmaasenwaal.nl, tabblad Haven en terrein, sub-tabblad Inschrijving werkdag.

Breng s.v.p. wel zelf een schop of spade en hark mee. We beginnen zaterdag met koffie of thee om 08.45 uur. De werkzaamheden starten om 09.00 uur. Uiterlijk om 16.00 uur eindigen de werkzaamheden.