Zeilersavond vrijdag 2 feb 2018 v.a. 20.30 uur

Geplaatst op 27-01-2018  -  Categorie: Algemeen

Welkom op onze Zeilersavond.

Dit is een UITNODIGING voor alle (aspirant) leden die het komende seizoen willen deelnemen aan zeilactiviteiten van onze vereniging.

Gezamenlijk zeilen en samen opvaren is volgens ons een stimulans om met meer regelmaat het water op te gaan. Velen van ons vinden het leuk en ook leerzaam om met de wind zo veel mogelijk uit je eigen boot te halen en als het zo uit komt met een ander mee te zeilen.

De afgelopen tien jaar hebben we de onderlinge zeilwedstrijden georganiseerd en op deze avond  willen we inventariseren welke ideeën jullie hebben om deze activiteiten nieuw leven in te blazen.

Ideeën en wensen delen

Zo spelen wij met de geachte om bijvoorbeeld alleen op de Verenigingsdag (twee) wedstrijden (op SW-basis) te organiseren en de overige wedstrijden op een vaste dag (1e zondag van de maand) te varen en dan zonder tijdwaarneming en klassement. Maar er zijn natuurlijk allerlei mogelijkheden en wij vragen jullie om daar over na te denken en je ideeën op deze bijeenkomst met ons en elkaar te delen. Op basis van de resultaten van deze avond gaan we een programma voor het komende vaarseizoen maken.

Beelden zeggen meer dan…

Na dit overleg is er gelegenheid om zeilfoto’s of filmpjes te tonen via de laptop en beamer die zullen klaar staan. Dus als je nog materiaal hebt; zet het op een stick en neem deze mee!

En dan is natuurlijk de bar open om gezellig de voornemens voor het komende seizoen te bespreken onder het genot van een goed glas!

Graag tot vrijdag 2 februari vanaf 20.30 uur!

Met zeilersgroet,   Joep, Maurits en Maarten

Als wel belangstelling hebt, maar verhinderd bent, laat dit dan s.v.p. weten (evt. met jouw eigen  ideeën en wensen voor het komende vaarseizoen).