Zondag 13 juni en app Toegang clubhuis

Geplaatst op 10-06-2021  -  Categorie: Algemeen

Aandacht voor drie actuele 'zaken':

• Zoals eerder aangekondigd zullen we komende zondag 13 juni gezamenlijk het vaarseizoen openen vanaf 16.00 uur met een borrel op het terras van het clubhuis. We houden daarbij rekening met de actuele gezondheidsrichtlijnen van de Corona pandemie, volg s.v.p. de aanwijzingen van de barvrijwilligers op;
  • Voorafgaand aan de borrel zal er een onderlinge zeilwedstrijd zijn (ditmaal met boeien... en een  bijzonder startschip!) De briefing hiervoor is om 13.00 uur op het terras, alle zeilers zijn welkom!
  • Mogelijk heb je al opgemerkt dat het slot van het clubhuis vervangen is. Het nieuwe sluitwerk kan je straks openen: of door middel van een app vanaf je smartphone of door een nummercode. Hieronder vind je aanwijzingen hoe deze app met een verificatie link geïnstalleerd moet worden.

De naam van deze app is Toegang.

Installeer eerst de app "Toegang" op je telefoon. (te vinden in de app store of via de zoekfunctie van Android)

Druk op de verificatie link in het mailtje dat op 9 juni werd verzonden door:  ylperon.[antispam].@myflexeria.com en je krijgt automatisch toegang tot de app.

Je kunt nu de deur open maken of op slot doen.

Vriendelijke groet, namens het bestuur,

Maurits van Ravesteyn en Bas ter Steege